Vyhledávání


Kontakt

Prosím hlásek TADY pro Bouncera!!

TADY pro Amon Dína...

A pro Tahmida ->

 Ještě pro Tahyho <here>

 Tady vyberte nej ranch!

 

 


Poslední novinky před Rhodosem...

05.10.2009 20:03

Tak jsem to ještě stihla. Koníci se mají dobře. Slíbili, že opravdu budou trénovat a že budou hodní. Ani jsem je k tomu nemusela dotlačit. nj, už jou hodní. Střídají se ve výběhu a všem to vyhovuje ;-) S sebou beru Schleichy Aquu (quarterka) a Gimliho (šedý pony). Jsou natěšení stejně jako já. straašně se těšíme na Rhodos, nové koníky, AS... Je toho dost, ikdyž dneska mě učitelka nachytala při opisování a mám za 5. :( Nj, už s tím nic nenadělám.  Na pastvě je teď keltec a cefík. za chvíli je vystřídá melody a ráno jde tahy. Musím jít balit...Mějte se a prosím za prominutí u SR za nepsaní :( :( :( Páááá!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!