Vyhledávání


Kontakt

Prosím hlásek TADY pro Bouncera!!

TADY pro Amon Dína...

A pro Tahmida ->

 Ještě pro Tahyho <here>

 Tady vyberte nej ranch!

 

 


Nedělní newsky

04.10.2009 19:04

 Ahoj ahoj! Mám dost věcí... Znovu opakuji - BUDU CHODIT, JEN K SR, KTERÉ CHODÍ KE MĚ. TAKŽE NAPIŠTE A JÁ TAKY NAPÍŠU.Samozřejmě mám i výjimky, ale v zásadě to platí ;-) Koníci se mají skvěle! Trošku jsem přestavěla areál a už mají malinký výběh!! Sehnala jsem kus zeleného koberce a vypadá moc hezk. No a taky mám vatu a spoustu světlého fleecu. Prostě GOOD! Určo co nejdřív nafotím, ale asi to bude až někdy kolem 15. :/ Musím udělat hrazení a vyfotit i jízdárnu...Nestíhám a ještě jedu na ten Rhodos... Ale tam se teda straašně těším! ještě nevím, koho vezmu, ale .No prostě nevím... Dneska jsem balila a zítra jdu ještě na rovnátka a píšem 3 testy...Zcvoknu se! 

Jo, tady jsou ti Stablové...

 

 

Jména teda nejsou jistá, leda tak u Charma, Lineho, Lifeho a Lunesdale. Jinak jestli mě ještě něco napadne, budu přejmenovávat...

 

Mám depresi. A těžkou. Málo času a asi podělám všechny ty testy... No, ale já vás nezajímám, že. jen brácha je zptáky. A ještě brácha! Už pro mě plánuje dárek a przradil mi to. můžu sio vybrat věcičky do 150,- u Lintith!!!! WOW! Už mám vybráno - uzdečku Stockholm, sedlo a kamaše na zadní a přední. Možná si ještě k tomu rovnou koupím deku, ale uvidím...

To bdue asi vše. Možná ještě zítra stihnu napsat, ale asi spíš ne...Srry všechny SR oběhnu po návratu...Páá! :(


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!