Vyhledávání


Kontakt

Prosím hlásek TADY pro Bouncera!!

TADY pro Amon Dína...

A pro Tahmida ->

 Ještě pro Tahyho <here>

 Tady vyberte nej ranch!

 

 


Jsou tuu!!

16.10.2009 17:59

Jsou tady! Stablemates přišli! Josu teda booží! Ale popořádku..Koníci se mají dobře. Tahmid by se potřeboval úplně pořádně vyběhat, ale pořád je mokro a tak se musí spokojit s malým výběhem a jízdárnou...Keltec ani Bouncer takové problémy nevadí...Zatím nemají tolik energie, kterou by potřebovali vybít...Melody je dost neklidná... Stále přechází po poličce a to ikdyž se byla na chvilku uvolnit v jízdárně... Myslím, že hříbě na sebe nenechá dlouho čekat ;-)...Zítra mám turnaj a pak hned někam jedem, takže asi napíšu buď ráno nebo vůbec a pak až v neděli... K SM...Mamka mi napsala, že mě může vyzvednout a že nemám koně...Takže jsme přibrali i Ginny (:)) a jeli na poštu...Doma jsme se všechny 3 s nadšením vrhli na balík a postupně vytahovali všechny SM a až na konec i Lady Montanu (palomino morgan klisna) ... Fotky jsou na kameře, protože jsem nemohla najít fo´ták... Monty je naproto boží! její světlá hříva je taková zvláštní - matná... S Melody si skvěle rozuměli a Mel to aspoń trochu zvedlo náladu... Přerušili jsme vybalování SM někde v polovině a šli obrousit stojany na překážky, které mezitím vytvořila moje mamka...Nebylo to nic lehkého, ale myslím, že se mooc povedli... Budu se snažit, co nejdřív nahrát fotky (skoků i SM a i toho všeho dohromady...)...Pak jsme dovybalili a kochali se...Ginny pak musela pryč, ale pochválila nám kočku :D... Já pak ještě chvíli fotila a vyšly některé moc povedené obrázky... Já jdu nahrávat, takže PAPA!!

 

P.S.: HURÁÁ!!! OTEVÍRÁ SE BLOG! TYHLE NOVINKY TAM EJŠTĚ NEBUDOU A NEJSOU TAM FOTKY SM, ALE URČO KOUKNĚTE!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!