Vyhledávání


Kontakt

Prosím hlásek TADY pro Bouncera!!

TADY pro Amon Dína...

A pro Tahmida ->

 Ještě pro Tahyho <here>

 Tady vyberte nej ranch!

 

 


Jsem zpět!!!

13.10.2009 19:27

 Jsme zpět!! WOW! bylo to úžasné! Bohužel nemám fotky - otec mi dal s sebou blbej fo´ták, ten nefungpval s mojí paměťovkou a když jsem tam po 2 dnech dala Ginnyinu, fotil pořád straašně strašlivě a těch pár fotek je teda u Ginny. Určo ale dám odkaz. taky nahrávám fotky z chatu z minulého víkendu. Zamilovala jsem se do SM po týdnu stráveném s dreamym a dvanáctka je objednána. Taky jsem téměř všem změnila jména. opravdu jen zůstala jména Charma, Little, Wild Lifeha, Avíka a Luna. Taky Ginny už má po dnešku jména ;-) Myslím, že se taky povedla. Teď ještě něco k Rhodu - Hotel byl super, úža bazén jen na pláž to bylo asi 15 minut chůze. Dopoledne jsme byly (is Ginny) na projektu ( Turista - výlety) a odpoledne jsme si vybírali program např. moře a vycházky... Byla tam nehorázná sranda - no, celej gympl. Koníci se mají dobře a jsou rádi, že jsme zas pohromadě... taky jsem objednala svého vysněného Ideala a Monískovi tedy budu měnit SN...Možná Siniestro? Prostě super...Vůbec netuším, kde schrastím penízky..ještě provedu vyúčtování na moji společnou objednávku s ginny a půjdu chrnět..A zítra zas otravná škola..Chjo! Pááá!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!