Vyhledávání


Kontakt

Prosím hlásek TADY pro Bouncera!!

TADY pro Amon Dína...

A pro Tahmida ->

 Ještě pro Tahyho <here>

 Tady vyberte nej ranch!

 

 


Dneska podruhé...

30.09.2009 20:53

 Ahojky! Tak já zas píšu :D. Koukala jsem s kočkou na Asterixe. Nějak nemám náladu nic dělat. Chvilku potom, co jsem vám psala jsem byla s kelym venku a fotili jsme na soutěž u Verčík. Už jsem odeslala přihlášku a celkem doufám, že tam nebude moc konkurence ;-). Bráchovi se lehce přitížilo - má k tomu ještě jednostranný zápal plic (tak sjem to pochytila a zní to strašně). Chudák! Taky jsem ještě uspořádala pár věciček. Schleichové šli všichni do šuplíku pod postel a jejich oranžovou halu jsem vyměnila za nízkou pískovou jízdárnu, která je sice pro BH trošku malá, ale mě to nevadí. Taky budu muset oznámit babičce (naší hlavní zásobitelce SCH), že už je nesbírám. V nejbližší době budu muset taky udělat pořádek u BH a nějak to uspořádat. Snad jediný úklid, který mě baví. Vynasnažím se ještě u mamky vyjednat nějakouzeď k jízdárně. A když jsem se jí opatrně ptala, jestli můžu objednat vstupenku na AS, podrážděně a unaveně prohlásila jen: Ne. Achjo...Myslíte, že je to nějak omezené?? A zítra dostanu kapesné! Jupí, konečně... Kopníci se jinak mají skvěle a já mám další jméno. Vzpínající mustang bude Death Line. Taky už jsou v galerce (jen na rajčeti) fotky z víkendu a v povídce se konečně objeví hlavní koňský hrdina!!! Tak se měte se pozdravujte...Páá!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!