Vyhledávání


Kontakt

Prosím hlásek TADY pro Bouncera!!

TADY pro Amon Dína...

A pro Tahmida ->

 Ještě pro Tahyho <here>

 Tady vyberte nej ranch!

 

 


Danger Mystery - 3. část

21.09.2009 20:53

 Prudce jsem se otočila a zaposlouchala. Icecream už to taky slyšel, protože nervózně špicoval uši. K smrti nenáviděl motorky a vzhledem k terénu to nic jiného než motorka být nemohlo. Rozeběhla jsem se zpátky k sedlu a popadla jsem uzdečku. Takhle jsem neměla žádnou možnost svého koně udržet. Jak uviděl řvoucí přístroj na dvou kolech, bral nohy na ramena. Řev se stále přibližoval a hřebec stále stál na břehu s vytřeštěnýma očima. Vrhla jsem se k němu a roztřesenými prsty se mu snažila uzdečku nandat, ale marně. Měl příliš vysoko hlavu a zatnutou čelist. Bezradně jsem se mu snažila hodit přes hlavu aspoň otěže, ale on skoro jako podvědomě vždy uhnul. Řev už bylo slyšet na okraji lesa. Icecream sklopil uši a zacouval kousek do vody. Pohladila jsem ho po krku a dál na něj mluvila tichým hlasem. Pozdě. Z lesa se vyřítili motorky.

             Čas jako by zpomalil. Zpomaleně jsem viděla, jak nás motorkáři spatřili a zpomaleně jsem viděla, jak Ice skočil proti nim s vyceněnými zuby. Uslyšela jsem salvu smíchu a pak se mi zatmělo před očima.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!