Vyhledávání


Kontakt

Prosím hlásek TADY pro Bouncera!!

TADY pro Amon Dína...

A pro Tahmida ->

 Ještě pro Tahyho <here>

 Tady vyberte nej ranch!

 

 


Danger Mystery - 2. část

21.09.2009 07:20

Po nějaké chvíli jsme oba zadýchaní zamířili ke stáji. Vytáhla jsem ohlávku a přivázala Icecreama ke kroužku na stěně. Ponořila jsem se do šera stáje a vrátila se s kartáčem, hřbílkem a kopyťákem. Pustila jsem se do práce a důsledně vydrhla hebkou zlatou srst. Pak jsem akhala osedlala a nasedla. Nedočkavě se rozešel svým pružným a živým krokem a já ho musela držet, aby se nevydal na cestu rychleji. Kroužili jsme po výběhu a pak zamířili k bráně. V pohodě jsem ji otevřela ze sedla, tohle jsme už dlouho cvičili. Trošku jsem popustila otěže a zamyslela se, kam pojedeme. Mohli jsme se vydat k rybníku - bylo tak teplo, že bychom si mohli i trošku smočit nohy, Nebo taky jsme mohli jet po polích a pěkně si zacválat. Ne, na to je moc vedro. Pojedeme k rybníku, rozhodla jsem se nakonec. Lehce jsem přenesla váhu na pravou nohu a Cream ihned zatočil na cestu v lese vedoucí k rybníku. Pobídla jsem ho do klusu a zhluboka vdechovala čerstvý vzduch.

            Asi po půlhodince, která mi utekla jako voda, jsme se dostali k rybníku. Jemně jsem přitáhla otěže, seskočila a sundala Icemu sedlo a uzdečku. Sama jsem si sundala jen boty a vyhrnula kalhoty. Sešla jsem po kamíncích k vodě a slyšela hřebcova kopyta za sebou. Pak jsem ale zaslechla ještě něco jiného. Řev motoru. To ne! Co to dělá tady?


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!