Vyhledávání


Kontakt

Prosím hlásek TADY pro Bouncera!!

TADY pro Amon Dína...

A pro Tahmida ->

 Ještě pro Tahyho <here>

 Tady vyberte nej ranch!

 

 


Čtvrteční novinky

01.10.2009 21:37

 Tak znovu ahoj! Doufám, že se máte dobře. U mě to docela jde. Dnešek ušel, ikdyž zítřek bude asi katastrofa. (Kromě koní) Breyerci se mají dobře a já mám náladu udělat totální hloupost a jestli se mi to podaří, bude to super :D Zítra dopoledne začnou koníci malinko trénovat na new jízdárně a jí zkusím udělat trochu pořádek ve stáji. A taky máme další jménko - cválající appa bude možná Wild Life. Chjo...Jak strašně by se mi hodilo neomezené množství peněz... Ale nebudu si stěžovat. Po víkednu jsou koníci ukáznění a možná zase něco podnikou teď o víkendu, ale rozhodně to nebude tak divoké. A taky bych chtěla připomenout, že začíná nový měsíc - řjen a s ním přichází déšť a do AS zbývá jen 1 měsíc a 21 dní!!! Fakt blbnu... Myslím, že to bdue vše...Páá!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!